ZESZYTY NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY TECHNICZNEJ W KATOWICACH NR 11

Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach
Rok wydania: 2019
ISSN: 2082-7016; e-ISSN: 2450-5552
Rocznik udostępniony na licencjach Creative Commons/ Yearbook distributed under the terms of Creative Commons licenses:
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0).
License available: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Zeszyty Naukowe WST nr 11 wersja on-line
SPIS TREŚCI:
SŁOWO WSTĘPNE, s.5
1. Justyna Juroszek
The identification of society and architecture of the 21st century inspired by regional constructions and regionalism on the example of Upper Silesia
2. Nadiya Dubrovina, Andrzej Siwiec, Vira Dubrovina, Tetyana Nestorenko
Struktura i dynamika personelu medycznego w Polsce i województwie śląskim: główne tendencje i wyzwania
3. O.P.Yuzyk, L.M.Vysochan, N.V.Grytsyk
Innovative teaching methods in higher education institutions of Poland and Ukraine, s. 45-50
Innowacyjne metody nauczania w instytucjach szkolnictwa wyższego w Polsce i Ukrainie
4. Oksana Miroshnychenko, Tetyana Ulyanova, Hanna Varina
Osobliwości stylu interakcji i zarządzania kierowników instytucji edukacyjnych płci żeńskiej i męskiej
5. М.А.Yuzyk, L.S.Pletenytska, V.V. Shelever
Cechy nauczania uczniów pierwszego cyklu edukacji początkowej z wyzyskaniem światowych zasobów cyfrowych
6. Е.П. Чукурна, Д.А. Балдык, Ю.М. Блажко, И.В. Шерпа
Бизнес-модель использования AR/VR-технологий в сфере образования, s. 73-88
Model biznesowy wykorzystania technologii AR / VR w edukacji
7. Liubov Niekrasova, Marharyta Stepanenko
Ocena atrakcyjności inwestycji regionalnej jako strategiczny czynnik rozwoju przedsiębiorstw
8. Olena Chukurna, Alina Pylchenko, Vitalii Dobrovolskyi
Ecological logistics: problems of formations of green supply chain, s. 103-118
Logistyka ekologiczna: problemy z tworzeniem łańcuchów dostaw
9. Olena Chukurna, Anastasia Dyskina, Nataliia Ivasyshyna
Pricing strategy depending on enterprise investment attractiveness, s. 119-128
Strategia cenowa w zależności od oceny atrakcyjności inwestycyjnej firmy
10. Л.А. Корчевская, И.Н. Черевко, Я.С. Сергеев
Концептуальные подходы к изучению инноваций на предприятии в эпоху диджитализации, s. 129-142
Koncepcyjne podejście do badań nad innowacjami w przedsiębiorstwie w dobie digitalizacji
11. Н.М. Ткачева, Т. Л. Кмытюк, Е.А. Казанская
Концептуальные основы трансфертного ценообразования, s. 143-158
Koncepcyjne podstawy cen transferowych
12. Anna Orel
Competitive advantages: nature, content, sources of formation, s. 159-172
Przewagi konkurencyjne: charakter, treść, źródła powstania
13. Володимир О. Шпортько, Volodymyr O. Shportko
Pedagogical conditions for the development of the professional culture of future militarydoctors in the system of military medical education and their simulation